.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوب عضوکمسیون تلفیق مجلس برای کارگران شرکت ها و کارمندان غیر رسمی
سکینه الماسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از همسان سازی حقوق نیروهای رسمی و غیر رسمی در برنامه‌ی ششم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای و عضوکمسیون تلفیق مجلس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از همسان سازی حقوق نیروهای رسمی و غیر رسمی در برنامه‌ی ششم توسعه و تفاوت حقوق در شرایط یکسان به حداقل ممکن خبر داد و عنوان کرد تفاوت سطح حقوق و مزایا میان نیروهای رسمی و غیررسمی با روح عدالت‌محوری نظام سازگار نیست و تلاش داریم که این موضوع در صحن علنی نیز به تصویب برسد تا دغدغه‌ی جدی بخش اعظمی از جامعه رفع گردد.

الماسی نوشت:
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس رای کمیسیون تلفیق، همسان سازی حقوق نیروهای رسمی و غیر رسمی در برنامه‌ی ششم توسعه گنجانده شد و تفاوت حقوق در شرایط یکسان به حداقل ممکن خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سکینه الماسی با بیان اینکه هم‌اکنون تفاوت سطح حقوق و مزایا میان نیروهای رسمی و غیررسمی با روح عدالت‌محوری نظام سازگار نیست گفت: تلاش داریم که این موضوع در صحن علنی نیز به تصویب برسد تا دغدغه‌ی جدی بخش اعظمی از جامعه رفع گردد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه‌ی انتخابیه من به طور جدی درگیر این موضوع است افزود: هم‌اکنون نارضایتی بسیاری نسبت به تفاوت حقوق و مزایا میان نیروهای رسمی و غیررسمی وجود دارد و عادلانه نیست که در شرایط یکسان حقوق‌های متفاوتی پرداخت گردد.

الماسی با بیان اینکه تصویب این بند در برنامه‌ی ششم توسعه، برای دولت الزام‌آور است و نیاز به قوانین دیگری ندارد خاطرنشان کرد: پس از تصویب نهایی و ابلاغ آن، دولت باید آئین‌نامه‌ی آن را برای اجرا ابلاغ کند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراتب اعتراض نیروهای غیر رسمی به ویژه در بخش صنعت بارها به ما منعکس شده است گفت: تلاش ما تصویب نهایی، در صحن علنی است تا عدالت برای نیروهای رسمی و غیررسمی اجرا شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.